• Danmark

    Vi har omdirigeret dig til en tilsvarende side på dit lokale websted, hvor du kan se lokale priser og kampagner samt købe online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Du kan stole på vores refusionspolitik med 30 dages returret

Afprøv din Autodesk-software helt risikofrit – takket være vores tilfredshedsgaranti. Prøv den i 30 dage – hvis du ikke er helt tilfreds, får du hele beløbet refunderet for dit 1- eller 3-års abonnement.

Fordelene ved Autodesks refusionspolitik

  • Køb risikofrit

    Valg af software kan være en af dine vigtigste forretningsbeslutninger. Derfor får du pengene tilbage, hvis du ikke mener, vores software er den rette for dig.

  • Få vores garanti

    Tag dig god tid, og giv din Autodesk-software en grundig prøvekørsel. Vores returgaranti gælder i 30 dage efter købet.

  • Nem returnering

    Har du brug for refusion? Gå til autodesk.com/returns, og angiv dine ordreoplysninger, og så behandler vi din anmodning inden for 5-7 dage.

    Få mere at vide

Hvorfor købe hos Autodesk?

Ofte stillede spørgsmål om Autodesks refusionspolitik

  • Hvordan annullerer jeg min abonnementsordre?

    Abonnementsordrer på Autodesk-software, der afgives direkte til Autodesk online, behandles med det samme og kan kun annulleres ved at kontakte Autodesk-kundeservice. Hvis du beslutter, at du ikke længere ønsker at anvende eller beholde din adgang til softwaren eller tjenesterne, som du abonnerer på, skal du kontakte os for at anmode om en annullering inden for 30 dage fra købet

  • Hvor hurtigt modtager jeg det refunderede beløb?

    Når Autodesk har godkendt og behandlet din refusion – typisk inden for 5-7 arbejdsdage – krediteres beløbet til den betalingsmetode, du har angivet i din Autodesk Account. Kontakt banken, som har udstedt dit kort, for at få at vide, hvornår beløbet indsættes på din konto. Adgang til tilhørende software og tjenester ophører, når din refusion er blevet behandlet.

  • Kan jeg annullere automatisk fornyelse?

    Dit softwareabonnement fornyes automatisk, når din aftale udløber, for at sikre, at du altid har adgang til din Autodesk-software. Du faktureres for en ny abonnementsperiode på den fornyelsesdato, der er angivet i din Autodesk Account. Se Opsigelse af et abonnement for nærmere oplysninger.

    Du kan til enhver tid inden fornyelsesdatoen annullere automatisk fornyelse ved at gå til din Autodesk Account. Du vil fortsat have adgang til software og tjenester indtil fornyelsesdatoen, men du debiteres ikke automatisk for en ny periode. Adgang til din software og dine tjenester udløber på abonnementets fornyelsesdato.

  • Hvad hvis jeg har købt hos en forhandler?

    Refusionspolitikker for køb og fornyelsesgebyrer hos tredjepartsforhandlere, såsom detailforretninger og autoriserede Autodesk-forhandlere, varierer. Tag direkte kontakt til forhandleren for nærmere oplysninger om refusionspolitikken.

  • Hvor kan jeg få teknisk support?

    Få teknisk support på den måde, der passer dig bedst – vælg mellem telefon, onlinechat og adgang via fjernskrivebord for at få hjælp til at løse dine problemer. Se alle dine supportmuligheder.