Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Danmark

    Vi har omdirigeret dig til en tilsvarende side på dit lokale websted, hvor du kan se lokale priser og kampagner samt købe online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Sammenlign produkter

Maya vs. Maya LT

Opdag forskellene mellem Maya- og Maya LT-programmerne.

Sammenlign produkter

Standardproduktet kan ikke fravælges i sammenligningen.

Vælg et andet produkt at sammenligne, inden du fravælger dette produkt.

Du har valgt det maksimale antal produkter, der kan sammenlignes. Fravælg et produkt, inden du vælger et andet at sammenligne.

Produkter

Omfattende software til animation, modellering, simulering og rendering i 3D.

Omkostningseffektiv software til professionelle, uafhængige spiludviklere til udvikling af videospil.

I korte træk

  • Virkeliggør din vision inden for modellering, animation, belysning og VFX med omfattende 3D-software.
  • Et professionelt 3D-værktøj til en pris, der passer en uafhængig spiludviklers budget.

Betal efter behov for adgang til den nyeste version af Maya med lavere startomkostninger, personlig websupport og Previous Version Rights. Få mere at vide.

Månedligt    

Årligt    

Flerårig (2 år)    

Flerårig (3 år)    

(Inkluderer anslået moms)

Værktøjssæt til skulpturering

Arbejdsgange til oprettelse af figurer

Arbejdsgang med NEX-accelereret modellering

Værktøj til reduktion af polygoner

Kant- og ringløkker

OpenSubdiv-understøttelse

Topologibaserede symmetriværktøjer

Quad-tegneværktøj

Multibeskæringsværktøj

Valg af maling

Maya farveeffekter

Avancerede UV-arbejdsgange

Udfold 3D-integration

Understøttelse af flere UV-sæt

UV-sæt pr. forekomst

3D-teksturmaleværktøj

Bibliotek med Substance-procedureteksturer

2D- og 3D-procedureteksturer

Understøttelse af PSD-filer

Overfør kort

Turtle-teksturbagning

Time Editor

Opdateret grafeditor

Dope sheet-editorer

Fuldfigurs HumanIK-animationssystem

Quick Rig

Parallel rig-evaluering

Ubegrænset antal animationslag

2 animationslag

Sætstyret nøgleværktøj

Redigerbare bevægelsesspor

Gemning og indlæsning af ATOM-animationsfiler

Punktbegrænsninger

Målbegrænsninger

Retningsbegrænsninger

Overordnede begrænsninger

Polvektorbegrænsninger

Skaleringsbegrænsninger

Geometribegrænsninger

Normale begrænsninger

Tangentbegrænsninger

Værktøjssæt til bevægelsesgrafik    

3D Type

Forbedret arbejdsgang med vektorgrafik

Delta Mush-deformer

Ikke-lineær deformer

Lattice-deformer

Blendshape-deformer

Punkt på kurve-deformer

Teksturdeformer

Krympefoliedeformer

Geodesic Voxel-skinning

Heat mat-skinning

Mal hudvægte

Værktøj til erstatning af geometri

Maya-muskeldeformationssystem

Rynkedeformer

Indpakningsdeformer

Skulptureringsdeformer

Deformer af bløde ændringer

Clusterdeformer

Jiggle-deformer

Ledningsdeformer

Værktøjer til multikameralayout og -administration

Redigering af Sequencer Playlist-klip

Fedt-blyant

Arnold-renderer

Renderingsopsætning

Vektor-rendering

Hardware-renderingsvindue

Interaktiv fotorealistisk rendering (IPR)

Toon Shader

Tilsidesættelse af tredjeparts Viewport-rendering

Hypershade- og Visor-værktøjer

ShaderFX

Farvestyring

Understøttelse af Microsoft DirectX 11

DX11-skyggeeffekter i realtid

Understøttelse af HLSL og CgFX

Bifrost-platform med procedurebaserede effekter

XGen Arbitrary Primitive Generator

Maya Fluid Effects

Maya Fur

Maya nHair

Maya nParticles

Maya nCloth

Dynamik til stive og bløde legemer

Bullet-fysik

MEL-scripting

Python-scripting

Skriv brugerdefinerede plug-ins med SDK

Opret brugerdefinerede Maya-objekter

Tilpas brugergrænsefladen til beskyttede værktøjer

Microsoft .NET API-understøttelse

Indlæs plug-ins og værktøjer fra tredjepart

Skriv brugerdefinerede objekter og plug-ins ved hjælp af Maya C++ API

Opret brugerdefinerede værktøjer til brugergrænsefladen ved hjælp af Qt Development Framework

Viewport 2.0 API

Tilslutningsmuligheder for Stingray-motor

Send til Unity-eksport

Send til Unreal-eksport

Send til Mudbox-eksport

Spileksportværktøj

Skyintegration

Noderedigering

Filreferencer

Alembic-understøttelse

Værktøjer til scenemontering

Automatisk 3D-kamerasporing

File Path Editor-software

Microsoft Windows

Mac OS X

Linux