Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Sammenlign produkter
Betal efter behov for adgang til den nyeste version af Maya med lavere startomkostninger, personlig websupport og Previous Version Rights. Få mere at vide. |
|||
---|---|---|---|
Månedligt |
— |
— |
|
Årligt |
— |
— |
|
Flerårig (2 år) |
— |
— |
|
Flerårig (3 år) |
— |
— |
|
|
|
|
(Inkluderer anslået moms) |
Værktøjssæt til skulpturering |
|
|
Arbejdsgange til oprettelse af figurer |
|
|
Arbejdsgang med NEX-accelereret modellering |
|
|
Værktøj til reduktion af polygoner |
|
|
Kant- og ringløkker |
|
|
OpenSubdiv-understøttelse |
|
|
Topologibaserede symmetriværktøjer |
|
|
Quad-tegneværktøj |
|
|
Multibeskæringsværktøj |
|
|
Valg af maling |
|
|
Maya farveeffekter |
|
|
Avancerede UV-arbejdsgange |
|
|
Udfold 3D-integration |
|
|
Understøttelse af flere UV-sæt |
|
|
UV-sæt pr. forekomst |
|
|
3D-teksturmaleværktøj |
|
|
Bibliotek med Substance-procedureteksturer |
|
|
2D- og 3D-procedureteksturer |
|
|
Understøttelse af PSD-filer |
|
|
Overfør kort |
|
|
Turtle-teksturbagning |
|
|
Time Editor |
|
|
Opdateret grafeditor |
|
|
Dope sheet-editorer |
|
|
Fuldfigurs HumanIK-animationssystem |
|
|
Quick Rig |
|
|
Parallel rig-evaluering |
|
|
Ubegrænset antal animationslag |
|
|
2 animationslag |
|
|
Sætstyret nøgleværktøj |
|
|
Redigerbare bevægelsesspor |
|
|
Gemning og indlæsning af ATOM-animationsfiler |
|
|
Punktbegrænsninger |
|
|
Målbegrænsninger |
|
|
Retningsbegrænsninger |
|
|
Overordnede begrænsninger |
|
|
Polvektorbegrænsninger |
|
|
Skaleringsbegrænsninger |
|
|
Geometribegrænsninger |
|
|
Normale begrænsninger |
|
|
Tangentbegrænsninger |
|
|
Værktøjssæt til bevægelsesgrafik |
|
|
3D Type |
|
|
Forbedret arbejdsgang med vektorgrafik |
|
|
Delta Mush-deformer |
|
|
Ikke-lineær deformer |
|
|
Lattice-deformer |
|
|
Blendshape-deformer |
|
|
Punkt på kurve-deformer |
|
|
Teksturdeformer |
|
|
Krympefoliedeformer |
|
|
Geodesic Voxel-skinning |
|
|
Heat mat-skinning |
|
|
Mal hudvægte |
|
|
Værktøj til erstatning af geometri |
|
|
Maya-muskeldeformationssystem |
|
|
Rynkedeformer |
|
|
Indpakningsdeformer |
|
|
Skulptureringsdeformer |
|
|
Deformer af bløde ændringer |
|
|
Clusterdeformer |
|
|
Jiggle-deformer |
|
|
Ledningsdeformer |
|
|
Værktøjer til multikameralayout og -administration |
|
|
Redigering af Sequencer Playlist-klip |
|
|
Fedt-blyant |
|
|
Arnold-renderer |
|
|
Renderingsopsætning |
|
|
Vektor-rendering |
|
|
Hardware-renderingsvindue |
|
|
Interaktiv fotorealistisk rendering (IPR) |
|
|
Toon Shader |
|
|
Tilsidesættelse af tredjeparts Viewport-rendering |
|
|
Hypershade- og Visor-værktøjer |
|
|
ShaderFX |
|
|
Farvestyring |
|
|
Understøttelse af Microsoft DirectX 11 |
|
|
DX11-skyggeeffekter i realtid |
|
|
Understøttelse af HLSL og CgFX |
|
|
Bifrost-platform med procedurebaserede effekter |
|
|
XGen Arbitrary Primitive Generator |
|
|
Maya Fluid Effects |
|
|
Maya Fur |
|
|
Maya nHair |
|
|
Maya nParticles |
|
|
Maya nCloth |
|
|
Dynamik til stive og bløde legemer |
|
|
Bullet-fysik |
|
|
MEL-scripting |
|
|
Python-scripting |
|
|
Skriv brugerdefinerede plug-ins med SDK |
|
|
Opret brugerdefinerede Maya-objekter |
|
|
Tilpas brugergrænsefladen til beskyttede værktøjer |
|
|
Microsoft .NET API-understøttelse |
|
|
Indlæs plug-ins og værktøjer fra tredjepart |
|
|
Skriv brugerdefinerede objekter og plug-ins ved hjælp af Maya C++ API |
|
|
Opret brugerdefinerede værktøjer til brugergrænsefladen ved hjælp af Qt Development Framework |
|
|
Viewport 2.0 API |
|
|
Tilslutningsmuligheder for Stingray-motor |
|
|
Send til Unity-eksport |
|
|
Send til Unreal-eksport |
|
|
Send til Mudbox-eksport |
|
|
Spileksportværktøj |
|
|
Skyintegration |
|
|
Noderedigering |
|
|
Filreferencer |
|
|
Alembic-understøttelse |
|
|
Værktøjer til scenemontering |
|
|
Automatisk 3D-kamerasporing |
|
|
File Path Editor-software |
|
|
Microsoft Windows |
|
|
Mac OS X |
|
|
Linux |
|
|