• Danmark

    Vi har omdirigeret dig til en tilsvarende side på dit lokale websted, hvor du kan se lokale priser og kampagner samt købe online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

COVID-19 Ressourcecenter

Vi er sammen om det her.

Vi er her for at hjælpe.

Mens COVID-19 fortsat påvirker verden omkring os, er Autodesk fast besluttet på at give vores kunder og vores fællesskaber støtten og ressourcerne, som de har brug for i denne svære tid.

Kvinde med mundbind, som arbejder på en tablet

Arbejdet i en ny hverdag

Det er vigtigere for dig end nogensinde før at kunne arbejde, samarbejde og være produktiv fra hvor som helst. Vi kan hjælpe med råd, bedste metoder, licenser og brugeroplysninger samt teknisk support til Autodesk-produkter.

Autodesk CEO Andrew Anagnost

Autodesk CEO Andrew Anagnost

En meddelse fra vores CEO

Dette er en vanskelig tid for os alle, fordi coronavirussen (COVID-19) påvirker fællesskaber, familier og alle på verdensplan. Vores tanker går ud til alle dem, der er blevet påvirket, direkte eller indirekte.

Hos Autodesk prioriterer vi altid vores medarbejderes, kunders og samarbejdspartneres sundhed og helbred. Det er vigtigt for os at hjælpe dig med, hvordan du driver forretning i disse usikre tider.

Vi er her for at hjælpe dig

Disse ressourcer hjælper dig med at udføre dit arbejde mere effektivt og drage fordel af uventede muligheder for vækst, læring og udvikling.

Kvinde med mundbind, der arbejder ved et skrivebord

Styrk din mindre virksomhed

Find ressourcerne og vejledningen, som kan hjælpe dig med at tilpasse dig en ny hverdag. Hjælp din virksomhed med at være konkurrencedygtig, mens du udvikler, vokser og trives.

Smilende kvinde med hænderne på hofterne stående foran en blomsterskulptur

Bliv en del af fællesskabet

Deltag i Office Hours hver tirsdag for at tale med Autodesk-eksperter og undersøge branchespecifikke og produktspecifikke grupper og fora for mere support.

Kvinde siddende ved et skrivebord foran en bærbar computer og en skærm

Få supplerende uddannelse

Få adgang til virtuel professionel vejledning med vores Customer FLOW Program til medarbejdere, der er på orlov eller er blevet afskediget. Brug gavekortskode DGd0VywvlSckA8B

Uddannelse og fjernundervisning

Ung smilende mand med t-shirt og sportsjakke

Undersøg fjernundervisning

Lær, hvordan Autodesk hjælper studerende, undervisere og uddannelsesinstitutioner med gratis adgang til software, klasseværelsesprojekter og selvstudier.

Ung smilende mand i blå skjorte foran en bærbar computer

Opdag fjernundervisningsprodukter

Vellykket indlæring kan foregå hvor som helst. Find ud af, hvilke Autodesk-produkter der kan hjælpe dig med at opbygge et blomstrende fjernundervisningsmiljø.

Branchespecifikke ressourcer

Mekanisk komponent

Forbind design og produktion

Samarbejd på open source-designtiltag, valider dine egne ideer og find produktionsfaciliteter for at sætte løsninger i produktion og hjælpe med at bekæmpe COVID-19.

Bybilledet ved solnedgang

Find AEC-software og -ressourcer

Opdag teknologi, der kan hjælpe dine kunder med design- og konstruktionsudfordringer relateret til COVID-19, og få indsigt i, hvordan du forbereder dig på en modstandsdygtig fremtid.

Kundetilbagemelding og udvikling

Autodesk-kunder kombinerer teknologi, opfindsomhed og flesibilitet for at bekæmpe den globale pandemi.

  • Mand i grå hættetrøje, der ser på en respiratorprototype

    The Ventilator Project

    Da Tyler Mantels nystartede firma blev sat på pause grundet COVID-19, lancerede han The Ventilator Project for at løse manglen på respiratorer.

    Billedet er stillet til rådighed af The Ventilator Project

  • Rendering af en medicinsk facilitet med en hospitalsseng i fokus

    Mountain Produtions

    En opsætnings- og rigningsvirksomhed omdanner sin forretning fra underholdning til medicinsk brug efter aflyste arrangementer grundet pandemien.

    Billedet er stillet til rådighed af Mountain Productions

  • Mand med beskyttelsesbriller, der konstruerer et modulopbygget hospital

    BLOX

    Med stressramte hospitaler grundet COVID-19-krisen bygger denne konstruktionsvirksomhed for modulopbyggede hospitaler hurtigt medicinske faciliteter til akutbehandling.

Hvordan du navigerer i en verden efter COVID

Fremtidens arbejde kommer til at se meget anderledes ud, når folk undersøger nye måder til at efterleve nye procedurer, prioriteter og muligheder.

Gråskaleret fotografi af et kontor med en kvinde, der går ned ad en trappe.

Hvordan tre globale arkitekt- og ingeniørvirksomheder fornyer arbejdet i 2020

Mens virksomheder, hvis medarbejdere traditionelt arbejder inhouse, kæmper for at fastsætte procedurer efter COVID-19, er der her et øjebliksbillede af tre globale arkitektvirksomheder i 2020 – og hvordan de forestiller sig fremtidens arbejde.

Fire mænd arbejder på en modulopbygget bygning på en støvet konstruktionplads.

Social afstand og værnemidler hjælper modul-konstruktionsvirksomhed med at forblive samfundsnødvendig

Se, hvordan Factory_OS, en virksomhed inden for modulkonstruktion, der er udpeget som samfundsnødvendig grundet sin fokus på prisoverkommelige boliger, holder sine medarbejdere sikre, mens den implementerer social afstand og værnemidler.

Spejlbilledet af en kvinde med virtual reality-briller på, der ser ind i et spejl med malerier i baggrunden

Digitale museumssamlinger sørger for, at du kan se kunst fra din sofa derhjemme

I lang tid er digitalisering af kunst og kultur ikke blevet prioriteret særlig højt. Så kom COVID-19. Museer lukkede, og dermed kunne de besøgende kun opleve kunst via digitale medier. Nu var det nødvendigt at blive virtuel.

Visning af jorden set fra rummet omgivet af et netværk af lyspunkter

Autodesk Foundations initiativ

Autodesk Foundation gik sammen med 24 Bay Area-virksomheder for at finansiere globale, nationale og lokale løsninger i forhold til COVID-19. Responstiltag fokuserede på at opbygge sundhedsmæssig og økonomisk modstandsdygtighed for udsatte befolkningsgrupper, velgørenhedsorganisationer og små virksomheder påvirket af virussen. Fonden har indtil videre givet 2 millioner USD til disse fællesskaber – og undersøger måder at gøre mere på.

Del din feedback

Vi arbejder på at levere en kundeservice på det samme niveau som tidligere og er glade for at få feedback, spørgsmål og ideer til, hvordan vi kan være mere behjælpelige overfor dig i et fjernarbejdsmiljø.