Hjælp

Find svar på dine spørgsmål om køb hos Autodesk.

Produktinformation

Nej. Selvom vi fører hovedparten af Autodesk-produktlinjen, er der nogle produkter og tjenester, som vi ikke sælger online på nuværende tidspunkt.

Elektroniske softwareoverførsler er tilgængelige for de seneste versioner.

Besøg vores produktliste for at få flere oplysninger om vores tilgængelige produkter.

Vi tilbyder ikke mængderabatter på dette tidspunkt. De priser, du ser i butikken, er salgspriserne. Eventuelle specialtilbud eller kampagner vil være angivet på produktsiderne og vil blive vist i din indkøbskurv.

The following troubleshooting tips help eliminate errors you may encounter during checkout:

  • Place separate orders: You may get an error if you combine different product license types or terms in the same order. Place separate orders for each product type or subscription term.
  • Restart your browser: Closing and restarting your web browser may solve issues with web-based applications.
  • Clear cache and browsing data: Data from previous visits can cause problems when you order.
  • Try a different browser: If other troubleshooting options don't work, try using another web browser.

Ordering assistance

If you're having trouble placing your order online, contact our Customer Care specialists for help with the following:

  • Placing an order
  • Selecting the software you need
  • Understanding subscription options
  • Accessing your software and services after purchase

Abonnementsoplysninger

  • Opnå øget produktivitet med de nyeste produktversioner og opdateringer
  • Tilpas til ændringer i forretningsbehov ved let at skalere dine softwareværktøjer
  • Betal efter behov, og kun når du har brug for det – ingen stor opstartsinvestering
  • Få løst problemer, og kom videre med arbejdet ved at få hjælp fra produktsupportspecialister
  • Fakturer let dine software-abonnementsgebyrer på kunder og projekter

Få mere at vide her.

Et abonnement gør det muligt for dig at licensere Autodesk-computersoftware på varighedsbasis for at opfylde en række forretnings- og budgetovervejelser, f.eks. accept af afgrænsede projekter eller ansættelse af midlertidigt personale. De kunder, der køber et abonnement, får fordele såsom Basissupport, adgang til den nyeste software og de nyeste produktforbedringer og i nogle tilfælde adgang til udvalgte skytjenester.

Abonnementer, der blev købt i Autodesk-butikken, fornys automatisk. Nogle abonnementsperiodelængder er kun tilgængelige fra forhandlere eller din Autodesk-salgsrepræsentant og fornys ikke automatisk. Du vil modtage fornyelsesmeddelelser 45, 30 og 4 dage før udløb med fornyelsesanvisninger.

Abonnement omfatter:

  • Den nyeste softwareversion, tidligere versioner og opdateringer
  • Teknisk support og e-læring, herunder eksklusive nyhedsbreve til abonnenter
  • Adgang til brug af udvalgte skytjenester
  • Extra Territory-rettigheder

Få mere at vide her.

For ordrer afgivet på eller efter den 14. december 2020:

Gå til Autodesk-konto, klik på produktet, og Skift din betalingsmetode.

For ordrer afgivet mellem 9. december 2019 – 14. december 2020:

  1. Gå til Administrer abonnementer.
  2. Klik på betalingsmetoden for det abonnement, du vil opdatere.

For ordrer afgivet før den 9. december 2019:

Hvis du vil opdatere dit kreditkortnummer eller den udløbsdato, der er forbundet med din automatiske fornyelse, skal du klikke her og indtaste den e-mailadresse, der er knyttet til din ordre, samt din adgangskode. Hvis du ikke husker din adgangskode, kan du klikke her for at hente den. Når du er logget på siden Betalingsoplysninger, skal du klikke på knappen "Rediger" for at opdatere dine eksisterende kreditkortoplysninger og på "Send" for at gemme dem, når du har angivet dine ændringer.

Hvis du har brug for hjælp til dette, kan du ringe til Kundeservice for at tale med én af vores repræsentanter. Af sikkerhedshensyn bør du aldrig sende dit kreditkortnummer via e-mail.

Hvis du har brug for at annullere dit abonnement inden næste fornyelsesperiode, skal du bruge følgende vejledning:

For ordrer afgivet på eller efter den 14. december 2020:

Log på din konto på manage.autodesk.com, og under Billing and Orders (Betalinger og ordrer) > Subscriptions and Contracts (Abonnementer og kontrakter), skal du klikke på produktet og slå automatisk fornyelse FRA.

For ordrer afgivet mellem 9. december 2019 – 14. december 2020:

  1. Gå til Administrer abonnementer..
  2. Klik på betalingsoplysningerne for det abonnement, du vil annullere.
  3. Slå automatisk fornyelse fra for at annullere din automatiske fornyelse.

For ordrer afgivet før den 9. december 2019:

  1. Klikk her for at slå din ordre op.
  2. Når du har fundet din ordre, skal du klikke på "Administrer abonnement med automatisk fornyelse". Indtast den e-mailadresse, der er knyttet til din ordre, samt din adgangskode, hvis du bliver bedt om det.
  3. I sektionen "Status på abonnement med automatisk fornyelse" skal du vælge at annullere dit abonnement.

Bemærk: Du har adgang til dit abonnementsprodukt i hele den periode, du har betalt for, selv om automatisk fornyelse er opsagt.

Annullering af automatisk fornyelse betyder, at dit abonnement ikke fornys ved afslutningen af din abonnementsperiode. Når du har annulleret automatisk fornyelse, ophører adgangen til dit abonnementsprodukt ved slutningen af din nuværende abonnementsperiode.

Cloud-point

Få mere at vide om cloud-point her.

Installation og aktivering

Se vores hjælp til Installation og aktivering.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp til at installere dit Autodesk-produkt, kan du finde videoselvstudier, diskussionsgrupper og mere på vores Knowledge Network.

Før du starter, skal du købe et abonnement til din ønskede software. Dette kan gøres via produktsiden på Autodesks onlinebutik eller ved at trykke på knappen Køb, der vises i pop op-vinduet, når du åbner din prøveversion.

Du skal derefter indtaste dit serienummer og din produktnøgle, der kan findes på din Autodesk-konto-side. Du kan finde dit serienummer og din produktnøgle på denne side ved at logge på og klikke på "Administration". Klik på pilen ud for dit købte produkt, hvorefter licensoplysningerne vises.

Følg denne vejledning for at ændre din prøveversion. Nogle trin kan være en anelse forskellige i forhold til den software, du bruger.

  1. Åbn din prøveversion. Log på, hvis du bedes om det, eller vælg "Opret en konto", hvis du ikke allerede har gjort det. Prøveversioner af Autodesk kræver et Autodesk-id for at køre.
  2. Der vises et pop op-vindue. Vælg "Har du allerede en konto?" og derefter "Angiv serienummer" på skærmen Lad os komme i gang.
  3. Indtast dit serienummer og din produktnøgle. Klik på Fortsæt (eller Næste).
  4. Klik på Afslut, og begynd at bruge din software.

“Aktiveringskoder" er til en engangsaktivering og kan ikke genbruges.

Ordreoplysninger

For ordrer afgivet på eller efter den14. december 2020:

Gå til Autodesk-konto for at se din ordrestatus.

For ordrer afgivet mellem 9. december 2019 – 14. december 2020:

  1. Gå til Administrer abonnementer.
  2. Klik på ordrenummeret for at se ordrestatus.

For ordrer afgivet før den 9. december 2019:

Klik her for at finde din ordre.

Vi accepterer Visa, MasterCard, American Express og PayPal. Du kan indtaste hele dit kreditkortnummer sikkert via vores sikre server, der krypterer alle sendte oplysninger.

Ud over kreditkort accepterer vi PayPal.

Hvis du har købt produkter, der kan hentes, debiteres dit kreditkort øjeblikkeligt efter afgivelse af din bestilling.

Debiteringen for din ordre vises på dit kreditkort som: "Autodesk ADY" eller "DRI * Autodesk, Inc."

Afhængigt af ordren kan der blive beregnet og opkrævet moms. Momsopkrævninger beregnes ud fra din lokation og vises på skærmen med ordregennemgang, når du har indtastet din faktureringsadresse.

For ordrer afgivet på eller efter den14. december 2020:

Gå ti Autodesk-konto Ordrehistorik, og klik på produktet.

For ordrer afgivet mellem 9. december 2019 – 14. december 2020:

  1. Gå til Administrer abonnementer.
  2. Klik på ordrenummeret for at se ordredetaljer.
  3. Klik på Vis faktura.

For ordrer afgivet før den 9. december 2019:

Klik her for at finde din ordre.

Der kan være mange årsager til en mislykket kreditkorttransaktion. Dit kort kan være udløbet eller har nået dets grænse, eller der kan være opstået en maskinfejl i en kreditkortcomputer, enten hos os eller hos din bank. Hvis du har problemer, kan du kontakte Kundeservice. Giv dem alle fejlmeddelelsesnumre, du evt. har modtaget, samt ordrenummeret fra din indkøbskurv.

Her er nogle ting, du kan tjekke, hvis der opstår betalingsfejl:

  • Kortnummer og udløbsdato: Af sikkerhedshensyn kan du ikke se eller redigere nye eller eksisterende kortoplysninger efter indtastningen. Prøv at indtaste kortoplysningerne igen som en ny betalingsmetode ved at vælge Tilføj kort. Bekræft, at kortnummeret og udløbsdatoen er korrekt.
  • Navn og faktureringsadresse: Kontroller, om navn og faktureringsadresse stemmer overens med oplysningerne hos din betalingsudbyder. Du kan gennemse og redigere disse elementer i indkøbskurven.
  • Købsgrænser: Nogle banker har sat en grænse for, hvor meget du kan bruge på et enkelt køb eller på en enkelt dag. Selv hvis du har nok penge til rådighed, vil din bank muligvis ikke godkende opkrævningen. Ring til din bank, og bed dem om at godkende opkrævningen eller få oplysninger om deres politik for onlinekøb.
  • Kreditkortgodkendelse: Når du gemmer dine kreditkortoplysninger, kan din bank måske kræve, at du bekræfter din identitet som en yderligere sikkerhedsforanstaltning. Hvis du har problemer med tofaktorgodkendelsesprocessen, skal du bekræfte dine kortoplysninger og prøve at udføre processen igen.

Du kan også prøve med et andet kort eller vælge en anden betalingsmetode. Kontakt din bank, hvis problemet fortsætter.

Returnering og annullering

For at få fuld refusion for et månedligt abonnement købt online fra Autodesk skal du returnere det inden for 15 dage efter det første køb eller fornyelse. For refusion på en maintenance plan eller et årligt eller flerårigt abonnement skal du påbegynde returnering inden for 30 dage efter køb eller fornyelse.

Denne politik er gældende fra den første dag, hvor betalingen er modtaget, og gælder udelukkende for køb og fornyelse af abonnementer og maintenance plans købt igennem Digital River på vegne af Autodesk. Denne politik gælder ikke for andre produkter, tjenester eller tilbud. Eksempler på tilbud, som politikken ikke gælder for, omfatter, men er ikke begrænset til, konsulenttjenester, platformsabonnementer (f.eks. Autodesk® Forge), Extra Territory Rights, cloud-point og medlemskab eller lignende gebyrer.

Hvis din ordre opfylder kriterierne i vores Refusionspolitik, som beskrevet ovenfor, bedes du kontakte kundeservice, angive dit ordrenummer (du kan se dit ordrenummer i din bekræftelses-e-mail) eller e-mailadresse og vælge Return Order (Returordre) i rullemenuen.

Flex-token-ordrer kan annulleres op til 30 dage efter købet under forudsætning af, at alle tokens i ordren er ubrugte. Hvis tokens indeholdt i ordren er blevet brugt, kan ordren ikke annulleres.

Når din refusion er godkendt og behandlet, udstedes betalingen til den registrerede betalingsmetode. Kreditkortrefusioner tager typisk 5-7 hverdage. Andre betalingsmetoder kan tage længere tid. Kontakt kundeservice hvis du oplever en betydelig forsinkelse under modtagelsen af din refusion. Al adgang til tilhørende software og tjenester ophører, når din refusion er behandlet.

Hvis du har brug for at annullere dit abonnement inden næste fornyelsesperiode, skal du bruge følgende vejledning:

For ordrer afgivet på eller efter den 14. december 2020:

Log på din konto på manage.autodesk.com klik på Billing and Orders (Betalinger og ordrer) > Subscriptions and Contracts (Abonnementer og kontrakter), og slå så automatisk fornyelse FRA.

For ordrer afgivet mellem 9. december 2019 – 14. december 2020:

  1. Gå til Administrer abonnementer.
  2. Klik på betalingsoplysningerne for det abonnement, du vil annullere.
  3. Slå automatisk fornyelse fra for at annullere din automatiske fornyelse.

For ordrer afgivet før den 9. december 2019:

  1. Slå din ordre op.
  2. Når du har fundet din ordre (du kan se dit ordrenummer i din bekræftelses-e-mail), skal du klikke på “Manage Auto-Renewal Plan” (Administrer automatisk fornyelse). Indtast den e-mailadresse, der er knyttet til din ordre, samt din adgangskode, hvis du bliver bedt om det.
  3. I sektionen "Status på abonnement med automatisk fornyelse" skal du vælge at annullere dit abonnement.

Bemærk: Du har adgang til dit abonnementsprodukt i hele den periode, du har betalt for, selv om automatisk fornyelse er opsagt. Annullering af automatisk fornyelse betyder, at dit abonnement ikke fornys ved afslutningen af din abonnementsperiode. Når du har annulleret automatisk fornyelse, ophører adgangen til dit abonnementsprodukt ved slutningen af ​din nuværende abonnementsperiode.

Beskyttelse af personlige oplysninger og sikkerhed

For ordrer afgivet på eller efter den 14. december 2020:

Klik her for at få vist Autodesks politik for beskyttelse af personlige oplysninger.

For ordrer afgivet før den 14. december 2020

Klik her for at få vist Digital Rivers politik for beskyttelse af personlige oplysninger.

Velkommen ${RESELLERNAME}-kunder

Tilmeld dig for at modtage forhandlersupport

Jeg accepterer, at Autodesk kan dele mit navn og min e-mailadresse med ${RESELLERNAME}, så ${RESELLERNAME} kan levere installationssupport og sende mig markedsføringsmateriale. Jeg er indforstået med, at forhandleren er den part, der er ansvarlig for, hvordan disse data vil blive brugt og administreret.

E-mailadresse er påkrævet Den angivne e-mailadresse er ugyldig.

${RESELLERNAME}