Standard
Til enkeltpersoner og mindre teams
- Rapportering af brug af produktet
- Totrinsgodkendelse
- 8x5 livesupport
Fordele inkluderet i alle produktabonnementer
Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Mangler du en licens til Autodesk? Vi udfaser licenser, der er baseret på serienumre, og tildeler hvert abonnement til en navngiven bruger. Disse nye planer giver en række muligheder for organisationer i alle størrelser.
Maintenance plans udfases den 7. maj 2021, og abonnementer til flere brugere udfases den 7. august 2022. Hvis du stadig er tilknyttet en maintenance plans eller et abonnement til flere brugere, skal du vælge et indbytningstilbud (engelsk).
Vi gør det nemt at tilgå dine abonnementer, så du ikke længere behøver at bruge et serienummer. Administratorer tildeler abonnementer til deres brugere med Autodesk Account. Brugere kan derefter tilgå deres produkter ved at logge ind. Få hjælp til kontoadministration.
Vælg en plan til dit abonnement, der passer til dine behov.
|
|
|
Uddannelse
|
---|---|---|---|
StandardTil enkeltpersoner og mindre teams
Fordele inkluderet i alle produktabonnementer |
PremiumTil mellemstore og store teams på 50 eller flere
Fordele kan tilkøbes |
EnterpriseTil ekstra store teams
Fordele kan tilkøbes |
UddannelseTil berettigede studerende og undervisere
Fordele er gratis ved bekræftet berettigelse |
Hvordan fornyer jeg min licens? |
Få alle de oplysninger, du skal bruge for at forny din Autodesk-software – herunder dine muligheder for at ændre produkter og vilkår.
Hvorfor kan man ikke længere få permanente licenser? |
Autodesk ophørte med at sælge nye permanente licenser pr. januar 2016. Vi ophørte med at sælge maintenance planer pr. may 2017. Al Autodesk-software kan købes som et abonnement via en plan.
Kan jeg skifte fra en maintenance plan til et abonnement? |
Ja! På fornyelsestidspunktet kan du skifte til et abonnement, herunder skifte til en branchekollektion.
Hvordan anmoder jeg om en licens til at bruge software derhjemme? |
Hvis du er abonnent med enkeltbrugeradgang, eller hvis du har en vedligeholdelsesplan til en enkelt licens, kan du bruge dine eksisterende serienumre eller dit Autodesk-id til at aktivere og tilgå software på den enhed, du vælger, herunder enheder i hjemmet.
Hvis du er abonnent med flerbrugeradgang, eller hvis du har en vedligeholdelsesplan til en netværkslicens, kan du anmode om en medfølgende licens eller låne en licens fra serveren, så medarbejdere kan aktivere og bruge software derhjemme.
Hvordan downloader, installerer og aktiverer jeg produkter? |
Download, installation og aktivering af din Autodesk-software afhænger af din licenstype, dit produkt og installationsmiljøet.
Hvordan administrerer jeg softwaren? |
Autodesk Account samler alle dine Autodesk-løsninger, og her kan du administrere din profil, dine produkter, brugere og betalinger.
Hvordan kan jeg vide, at min licens opfylder kravene? |
Se, hvordan du kan spore dine softwarelicenser, kontrollere og beskytte dine softwareaktiver og undgå risici forbundet med manglende overholdelse.
Hvor finder jeg oplysninger om softwarelicensaftaler og brugsvilkår? |
For abonnementer, der er købt efter 18. maj 2018, skal du se oplysninger om softwarelicensaftaler og brugsvilkår. For abonnementer, der er købt før 18. maj 2018, og alle vedligeholdelsesplaner, skal du se oplysninger om softwarelicensaftaler og brugsvilkår.