Vælg en plan til dine Autodesk-abonnementer

Mangler du en licens eller et abonnement til Autodesk? Køb dem med vores nye planer.

Er du studerende eller underviser? Læs mere om uddannelsesadgang til Autodesk-produkter og -tjenester.

_

STANDARD

PREMIUM

ENTERPRISE

I korte træk

_

Til enkeltpersoner og mindre teams

  • Rapportering af brug af produktet
  • Totrinsgodkendelse
  • 8x5 livesupport

Fordele inkluderet i alle produktabonnementer

Til mellemstore og store teams på 50 eller flere

  • Rapportering af brug af produktet
  • Enkeltlogon (SSO - Single Sign-on)
  • 24x7 livesupport

Betal mere, og få flere fordele

Til ekstra store teams

  • Forbind data til tredjepartsværktøjer via API-adgang
  • Automatiserede brugertildelinger
  • Administreret succes-plan

Betal mere, og få flere fordele

Adgangsmuligheder

Abonnement

Brugere tilgår produkter i en periode med et dedikeret enkeltbruger-abonnement.

_

_

_

Flex

Brugere tilgår produkter på daglig basis med forhåndsindkøbte adgangstokens. Få mere at vide

_

_

_

Rapportering

Rapportering af brug af abonnementet

Se en samlet oversigt over, hvor mange brugere der bruger hvert produkt og hver version, og den generelle brug af abonnementslicenser.

_

_

_

Rapportering af brug af abonnementet med brugeroplysninger

Se, hvilke brugere der bruger hvert produkt og hver version, og den generelle brug af abonnementslicenser.

_

_

_

Rapportering af fleksibel brug

Se en akkumuleret sammenfatning af, hvor mange adgangstokens der bruges pr. produkt og af en bruger.

_

_

_

Rapportering af fleksibel brug med brugeroplysninger

Se den daglige brug af adgangstokens og tendenser for individuelle brugere pr. produkt og pr. version.

_

_

_

Tilføj dine egne metadata

Send data om dine brugere, f.eks. placering eller team, for at gøre rapporterne mere detaljerede.

_

_

_

Forbind data til tredjepartsværktøjer via API-adgang

Brug API'er til at integrere data om brug med dine tredjepartsværktøjer for at automatisere arbejdsgangene for analyser.

_

_

_

Administration og sikkerhed

Tilføj og tildel brugere til Autodesk-kontoen

Inviter og tildel brugere til ethvert produkt på din liste vha. deres e-mailadresse.

_

_

_

Totrinsgodkendelse

Tilføj endnu et sikkerhedslag til dine brugerkonti.

_

_

_

Masseimport og tildeling

Upload en .csv-fil for at tilføje et stort antal brugere på én gang.

_

_

_

Grupper

Opdel brugere i grupper, så du hurtigt kan tildele det samme produkt til mange brugere.

_

_

_

Automatiseret tildeling af Flex-brugere

Konfigurer standardadgang for at vælge, hvilke produkter der skal tildeles alle Flex-brugere på din liste.

_

_

_

Automatiseret tilføjelse af brugere

Få automatisk tilføjet brugere til din brugerliste, når de logger på første gang.

_

_

_

Enkeltlogon (SSO - Single Sign-on)

Brugere logger på via legitimationsoplysningerne til virksomhedens netværk for at få adgang til produkter.

_

_

_

Kontrollér brugernes adgang til downloads

Begræns produktdownloads kun til administratorer.

_

_

_

Samarbejde

Autodesk Drive

Gem, vis og del sikkert dine designdata.

_

_

_

Delte visninger

Del dit arbejde med andre interessenter hurtigt og sikkert.

_

_

_

Administrer brugere efter team

Adskil dine abonnementer, og spor brug efter team.

_

_

_

Centraliseret indkøb

Moderselskaber kan købe abonnementer til datterselskaber, uanset hvor datterselskabet ligger.

_

_

_

Succesplanlægning

Onboarding-hjælp

Inden for de første 90 dage kan dine administratorer få hjælp til at konfigurere nye fordele, f.eks. enkeltlogon (single sign-on)

_

_

_

Administreret succes-plan

Samarbejd med din(e) tildelte kundesucces-manager(e) (CSM) om at skabe, implementere og fastholde værdi via din kundesuccesplan

_

_

_

Teknisk support

Onlineselvhjælp

Løs problemer sammen med kollegaer og eksperter i vores gruppefora, og få svar på dine spørgsmål i Autodesk Knowledge Network (AKN) eller fra Autodesk Virtual Agent (AVA).

_

_

_

Websupport af sager

Indsend en sag, og få hjælp af en Autodesk-specialist inden for én hverdag. Kunder, der har pakkerne Premium og Enterprise, får hurtigere hjælp.

_

_

_

8x5 livesupport

Kontakt en Autodesk-specialist for at få hjælp inden for din lokale åbningstid.

_

_

_

24x7 livesupport

Kontakt en Autodesk-specialist for at få hjælp døgnet rundt, også om aftenen og i weekenden

_

_

_

Foran i køen til support

Kom foran i køen og få svar og løsninger på problemer fra Autodesk-specialister, der har overblik over din supportsag

_

_

_

Proaktiv support

Samarbejd med specialister om at forebygge problemer, inden de opstår, ved at reducere antallet af undgåelige fejl og forbedre implementering og opgraderingsmetoder.

_

_

_

Medlemskab af Autodesk Developer Network

Medlemskontingent frafaldet for ADN Professional

_

_

_

Indførselsacceleratorer

Kurser on-demand

Find rundt i de nyeste arbejdsprocesser ved at bruge bare 15 minutter om dagen på strukturerede, fagspecifikke moduler.

_

_

_

Undervisning optaget på forhånd

Se videoer med undervisningssessioner, når det passer dig, så du kan holde dig opdateret om de seneste arbejdsprocesser.

_

_

_

Live-undervisning

Få live-undervisning af Autodesk-eksperter, der er skræddersyet til dit teams fokusområder og almindelige brugsscenarier.

_

_

_

Spørg en specialist

Tal 1:1 med en Autodesk-specialist for at lære mere om produktfordele, nye funktioner, tekniske krav m.m.

_

_

_

Studerende på videregående uddannelse i gruppearbejde.

Autodesk til uddannelse

Som studerende og underviser kan du få gratis uddannelsesadgang til Autodesk-produkter og -tjenester i 1 år, når bare du opfylder kravene.

Ofte stillede spørgsmål

 

Hvad er det mindste antal abonnementer, der kræves for hver plan?

Standard-planen har ikke noget mindstekrav. Alle produktabonnementer indeholder automatisk Standard-funktioner og -tjenester. Som primær administrator kan du vælge at opgradere til Premium-planen, hvis du har mindst 50 abonnementer på Premium-kvalificerede produkter. Hvis du er interesseret i en Enterprise Business Agreement, skal du kontakte en Autodesk-repræsentant.

 

Hvad koster planerne?

Alle produktabonnementer indeholder Standard-planen og tilbydes til en lokal pris, der gælder for dit område.

Opgradering til en årlig Premium-plan koster yderligere 300 USD SRP pr. kvalificeret produktabonnement pr. år.

Vi tilbyder også 10% rabat på en 3-års Standard- eller Premium-plan.

For priser på Enterprise bedes du kontakte din Autodesk-repræsentant direkte.

 

Hvordan kan jeg købe en plan?

Ethvert abonnement, du køber online, gennem din forhandler eller gennem en Autodesk-repræsentant, indeholder en Standard-plan.

For at opgradere til Premium skal du arbejde direkte med din Autodesk-forhandler eller -repræsentant. For at opgradere til Enterprise bedes du kontakte din repræsentant direkte.

 

Hvilke produkter er kvalificeret til Premium-planen?

Se listen over kvalificerede produkter her. Vi arbejder aktivt på at føje flere Autodesk-produkter til Premium-planen.

 

Hvornår kan jeg opgradere min plan?

Hvis du har en Standard-plan og vil opgradere til Premium, kan du gøre det når som helst, eller du kan vente, til det er tid til at forny dit abonnement. Hvis du gerne vil opgradere, bedes du kontakte din Autodesk-repræsentant.

 

Kan jeg nedgradere min plan senere?

Abonnementer på Premium-planer betales forud som 1-års eller 3-års planer. Ved udgangen af din årlige eller 3-års periode kan du vælge at forny din Premium-plan eller nedgradere til Standard, hvormed du vil miste adgangen til Premium-fordelene.

 

Kan jeg have forskellige brugere på forskellige planer?

Nej. Når du opgraderer planer, skal alle abonnementer, der styres af en primær administrator, være Premium. For at opgradere fra Premium til Enterprise bedes du kontakte din Autodesk-repræsentant.

 

Hvad, hvis jeg ikke har brug for alle funktionerne i en plan? Kan jeg købe nogle funktioner separat?

Planfunktioner sælges ikke separat på nuværende tidspunkt, så sørg for at vælge den plan, der indeholder de funktioner, du har brug for.

 

Findes der planer til nonprofitvirksomheder eller studerende?

Se ofte stillede spørgsmål om uddannelsesplan

Nonprofit-, opstarts- og iværksættervirksomheder, der bruger design til gavn for miljøet eller samfundet, kan ansøge om gratis software via vores Technology Impact Program (engelsk).

 

Kan jeg få support til disse planer på mit eget sprog?

Vi garanterer, at du kan få support på engelsk. Andre sprog kan være tilgængelige, når du anmoder om support.

 

Hvordan betaler jeg for min plan?

Alle produktabonnementer fås automatisk med en Standard-plan, og der er ingen ekstra omkostninger.

Hvis du vil opgradere til en Premium-plan, skal du købe det samme antal Premium-planabonnementer som det antal produktabonnementer, du har. Vi ser på dit nuværende antal underliggende kvalificerede produktabonnementer og giver dig et tilbud.

Kun 3-års Premium-planer: For yderligere produkt-abonnementer, som købes i denne 3-års periode, skal du købe det samme antal yderligere Premium-planabonnementer for fortsat at have adgang til fordelene ved Premium-plan for disse yderligere produktabonnementer. Du kan når som helst købe yderligere produktabonnementer; så venter vi med at tilføje de yderligere Premium-abonnementer indtil udgangen af hvert år. Vi kalder det dit "true-up" på årsdagen. Der vil være et "true-up" ved udgangen af dit første år og andet år (den 1. og 2. årsdag for startdatoen for din Premium-plan). På det tidspunkt modtager du en meddelelse om det antal Premium-planabonnementer, du skal tilføje, for at det passer til det antal produktabonnementer, du har tilføjet i løbet af året. Bemærk, at vi kun kan tilføje Premium-planabonnementer i løbet af "true-up". Hvis du vil reducere antallet af Premium-planabonnementer, kan du gøre det, næste gang du fornyer. På det tidspunkt kan du justere antallet af Premium-planabonnementer og købe flere eller færre Premium-planabonnementer, alt efter dit behov. Du kan finde flere oplysninger på Autodesk Knowledge Network.

Kontakt din Autodesk-repræsentant for at få flere oplysninger om Enterprise Business Agreements.

 

Hvordan kan jeg købe en Enterprise Business Agreement?

Udvalgte virksomheder kan købe en Enterprise Business Agreement. Kontakt en Autodesk-repræsentant, hvis du er interesseret i at komme i gang.

Ofte stillede spørgsmål om uddannelse

 

Hvem er berettiget til Autodesk Education-planen?

Uddannelsesplanen er tilgængelig for alle berettigede studerende og undervisere på verdensplan. Berettigede studerende og undervisere skal studere eller være ansat på en kvalificeret uddannelsesinstitution og må kun bruge software via Education Community på en personlig enhed til formål, der er direkte relateret til læring, undervisning, uddannelse, forskning eller udvikling.

 

Hvordan kan jeg som studerende eller underviser få adgang til Autodesk Education-planen?

Besøg Autodesk Education Community, vælg din foretrukne software, og opret en Autodesk-konto. Når du udfylder din uddannelsesmæssige profil, skal du sørge for at vælge "studerende" eller "underviser" som uddannelsesmæssig rolle og derefter bekræfte din berettigelse til gratis adgang til Autodesk Education-planen.

 

Kan jeg som studerende eller underviser stadig få en 1-årig uddannelseslicens til enkeltbruger til Autodesk-software?

Nej. Uddannelsesplanen giver 1 års adgang til at bruge Autodesk-produkter og -tjenester via Education Community med én fornyelsesdato og erstatter de 1-årige uddannelseslicenser til enkeltbrugere, der tidligere blev tildelt individuelt til en studerende eller underviser for hver enkelt Autodesk-softwaretitel licenseret gennem Education Community.

 

Findes der en uddannelsesplan for flere brugere for uddannelsesinstitutioner?

Nej. Undervisere og IT-/lab-administratorer fra kvalificerede uddannelsesinstitutioner, der opfylder berettigelseskriterierne, kan fortsætte med at opnå 1-årige uddannelseslicenser til flere brugere og netværk via Autodesk Education Community under gældende vilkår.

*Alle planer er omfattet af særlige vilkår og betingelser. Se Vilkår for anvendelse (engelsk) for Standard og Premium.

**SRP er Autodesks vejledende udsalgspris (ekskl. fragt, håndtering og afgifter) for det angivne produkt i dit område gældende fra datoen for denne kommunikation. SRP bruges kun til referenceformål. Den faktiske udsalgspris fastsættes af din forhandler og er underlagt valutaudsving. Kontakt din forhandler for at få flere oplysninger. Alle Autodesks priser kan ændres uden varsel.

Velkommen ${RESELLERNAME}-kunder

Tilmeld dig for at modtage forhandlersupport

Jeg accepterer, at Autodesk kan dele mit navn og min e-mailadresse med ${RESELLERNAME}, så ${RESELLERNAME} kan levere installationssupport og sende mig markedsføringsmateriale. Jeg er indforstået med, at forhandleren er den part, der er ansvarlig for, hvordan disse data vil blive brugt og administreret.

E-mailadresse er påkrævet Den angivne e-mailadresse er ugyldig.

${RESELLERNAME}