• Danmark

    Vi har omdirigeret dig til en tilsvarende side på dit lokale websted, hvor du kan se lokale priser og kampagner samt købe online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Maintenance plan-muligheder

Autodesk stopper maintenance den 7. maj, 2021. Udnyt indbytningstilbud og skift til et abonnement til nedsat pris, når det er tid til at fornye.

Abonnementsfordele

Autodesk-abonnenter har mange fordele inklusive bedre adgang, fleksibel kontrol og værktøjer til øget indsigt.

Bedre adgang

Få bred adgang til de seneste innovationer inden for værktøjer, teknologier og tjenester, der passer til dine behov—nu og i fremtiden.

Fleksibel kontrol

Få bedre styr på brugere og omkostninger ved at give adgang til de rette produkter og opdateringer, når dit team har brug for det.

Værdifuld indsigt

Brugervenlige rapporteringsværktøjer til at evaluere og analysere produktbrug, udgifter, produktivitet og fremtidige behov.

Spar ved at bytte dine pladser med maintenance

Få abonnementer—til den samme pris som du betaler i dag—ved din næste fornyelse og undgå 20 % prisstigning på maintenance med start den 7. august, 2020.1

Enkeltstående maintenance

Byt en plads på maintenance for et abonnement.

Network maintenance

Drag fordel af et 2 for 1 tilbud og få 2 enkeltbruger-abonnementer for hver network maintenance-plads, som du bytter.

Har du en Design & Creation Suite?

Suites kan ikke længere fornyes. Skift til en branchespecifik kollektion for adgang til flere værktøjer til en sammenlignelig pris.

Architecture, Engineering & Construction Collection

Effektive BIM- og CAD-værktøjer til arkitekter, ingeniører og entreprenører. Omfatter Revit, AutoCAD, Civil 3D og meget mere.

Product Design & Manufacturing Collection

Få værktøjer til professionelle til produktudvikling og produktionsplanlægning med Inventor, AutoCAD, Fusion 360 og mange flere.

Media & Entertainment
Collection

Boost dit studies rendering- og simuleringsevner, og giv samtidig dine kunstnere effektive modellerings- og animeringsværktøjer.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Se svar på nogle ofte stillede spørgsmål om maintenance.

Hvad sker der, hvis min maintenance plan udløber?

Du kan stadigt bruge din uopsigelige licens, hvis du lader din maintenance plan udløbe. Du vil dog ikke modtage maintenance-fordele såsom adgang til det nyeste software, teknisk support og rettigheder til tidligere udgaver.

Vil prisen på mit abonnement stige, efter at jeg har byttet mine pladser på maintenance?

Når du drager fordel af maintenance- indbytningstilbud, fortsætter du med at forny til den reducerede pris—som er lavere end fornyelsesprisen for maintenance og langt under prisen for køb af nyt abonnement. For at belyse den særlige fornyelsespris har vi udvidet vores prisvejledning til 2028.

I al den tid du fortsætter med at fornye stiger den særligt angivne vejledende udsalgspris for fornyelse med højst 5 % i 2021, 2023, 2025 og 2027. Der vil ikke forekomme nogen ændring i den angivne vejledende udsalgspris for fornyelse i 2022, 2024, 2026 og 2028.2

Vil jeg stadigt have adgang til mine filer og data, efter at jeg har skiftet til abonnement?

Alle filer og data, der er oprettet med produkter på maintenance, vil fortsat være tilgængelige, når du har skiftet til et abonnement.

Hvis jeg skifter til et abonnement, betyder det så, at mine programmer og data gemmes i skyen?

Softwareprogrammer i abonnement samt tilknyttede brugerdata vil fortsat blive gemt på din lokale computer. Programmer med cloud-baserede tjenester køres i skyen. Det er op til dig, om du vil gemme dine data i skyen eller på din lokale computer.

Har jeg brug for internetadgang, når jeg skifter til abonnement?

Når du har et abonnement, skal du lejlighedsvist have adgang til internettet, så dit abonnement kan bekræftes hver 30. dag.

Kan jeg stadigt forny min maintenance plan?

Du kan forny din maintenance plan indtil den 6. maj, 2021, hvorefter vi helt stopper maintenance, hvorfor du ikke vil kunne fornye derefter. Prisen for maintenance-fornyelse stiger tilmed med 20 % fra den 7. august, 2020.

Har du flere spørgsmål om dine maintenance-muligheder?

Udfyld og indsend forespørgselsblanketten og en Autodesk-repræsentant kontakter dig snarest.

Tak! En af Autodesks specialister i fornyelse vil kontakte dig snarest for at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig med at vælge den bedste fornyelsesløsning i forhold til dit budget, din virksomhed og dine projekter.