Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Video med oversigt over administration af produkters projektforløb (1:35 min.)
Administration af produkters projektforløb gør samarbejde muligt på tværs af organisationen for alle, der er involveret i produkternes projektforløb – fra teknisk udvikling og forsyningskæde til kvalitet og fremstilling. Når alle arbejder fra den samme centrale kilde, kan du få bedre produkter på markedet hurtigere.
Vores udforskningsværktøj til PLM (Product Lifecycle Management) vil bede dig om at svare på et par spørgsmål og derefter sende dig en gratis, personliggjort rapport med oplysninger om, hvordan PLM kan hjælpe din virksomhed.
Erstat kompleksiteten med kontrol ved hjælp af automatiserede arbejdsgange og adgang til rettidige oplysninger.
Opnå bedre samarbejde og genbrug af design, spor revisioner, reducer antallet af fejl og øg produktiviteten med centraliseret datastyring af alle produktrelaterede oplysninger.
Opnå central styring og deling af strukturerede produktstyklister gennem hele virksomheden, hvilket sikrer, at samarbejdspartnerne i enhver fase af et produkts projektforløb arbejder med de nyeste og mest nøjagtige oplysninger.
Konfigurer projektskabeloner, og standardiser delmål, leverancer og opgaver i de forskellige faser efter produktserie, forretningsenhed, produktteam eller anden betegnelse.
Opnå et klart overblik over de detaljer, du skal bruge for at kunne indsende, spore og godkende ændringsanmodninger og ordreændringer.
Automatiser arbejdsgange for kvalitetsstyring, spor og registrer ændringer og analysér kvalitetsmål for at forebygge problemer.
Hold kontakt med din globale forsyningskæde døgnet rundt med adgang til oplysninger til pristilbud, procurement og leverandørstyring når som helst og hvor som helst for din udvidede organisation.
Følg med, når vores tekniske specialister forklarer, hvordan PLM kan hjælpe dig med at få bedre produkter på markedet hurtigere.
Billedet er stillet til rådighed af Saito / Don Domzalsk
Skab forbindelse mellem PLM og andre virksomhedssystemer, så du kan videregive værdien af dine produktdata til andre afdelinger og personer. Opnå indsigt og effektivitet med tværfunktionel informationsdeling, uanset hvor dit team befinder sig.
Få mere at vide om, hvordan Autodesk-kunder bruger PLM-software for at opnå større effektivitet.
Administration af produkters projektforløb hjælper Hosokawa med at undgå fejl i produktdesign og udvikling ved hjælp af effektiviseret versionskontrol og forbedrede arbejdsgange.
Aclara bruger administration af produkters projektforløb for at effektivisere sine processer til lancering af nye produkter (NPI) for globale teams, herunder teknik, drift og kontraktproducenter.
Billedet er stillet til rådighed af Aclara Technologies
Tak for din interesse.
Udfyld formularen for at tale med en produktekspert om, hvordan du kommer i gang med administration af produkters projektforløb.