Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Administration af produkters projektforløb

Få styr på de mange bevægelige dele i produkternes projektforløb

Billedet er stillet til rådighed af Dynamic Attractions

Video med oversigt over administration af produkters projektforløb (1:35 min.)

Hvad er administration af produkters projektforløb (PLM)?

Administration af produkters projektforløb gør samarbejde muligt på tværs af organisationen for alle, der er involveret i produkternes projektforløb – fra teknisk udvikling og forsyningskæde til kvalitet og fremstilling. Når alle arbejder fra den samme centrale kilde, kan du få bedre produkter på markedet hurtigere.

Sølvfarvet bærbar, der viser Fusion-udforskningsværktøj, som giveer brugere mulighed for at få mere at vide om PLM.

Udforsk PLM-fordele for din virksomhed

Vores udforskningsværktøj til PLM (Product Lifecycle Management) vil bede dig om at svare på et par spørgsmål og derefter sende dig en gratis, personliggjort rapport med oplysninger om, hvordan PLM kan hjælpe din virksomhed.

Fordele ved administration af produkters projektforløb

Få produktet hurtigere på markedet

Giv adgang til produktdata når som helst og hvor som helst på tværs af afdelinger og placeringer, så du kan fjerne flaskehalse, forbedre produktiviteten og reducere cyklustider.

Reducer omkostningerne

Automatiser produktudviklings- og fremstillingsprocesser for at effektivisere ordreændringer, skabe mulighed for bedre samarbejde med leverandører og dele detaljerede styklister på tværs af organisationen.

Skab bedre produkter

Registrer og del oplysninger om produktkvalitet med tekniske medarbejdere, så du opnår sporbarhed og designforbedringer i en lukket sløjfe tidligere i udviklingscyklussen.

Det kan du gøre med administration af produkters projektforløb

Erstat kompleksiteten med kontrol ved hjælp af automatiserede arbejdsgange og adgang til rettidige oplysninger.

  • Produktdatastyring

    Opnå bedre samarbejde og genbrug af design, spor revisioner, reducer antallet af fejl og øg produktiviteten med centraliseret datastyring af alle produktrelaterede oplysninger.

  • Styklister

    Opnå central styring og deling af strukturerede produktstyklister gennem hele virksomheden, hvilket sikrer, at samarbejdspartnerne i enhver fase af et produkts projektforløb arbejder med de nyeste og mest nøjagtige oplysninger.

  • Udvikling af nye produkter

    Konfigurer projektskabeloner, og standardiser delmål, leverancer og opgaver i de forskellige faser efter produktserie, forretningsenhed, produktteam eller anden betegnelse.

  • Ændringsstyring

    Opnå et klart overblik over de detaljer, du skal bruge for at kunne indsende, spore og godkende ændringsanmodninger og ordreændringer.

  • Kvalitetsstyring

    Automatiser arbejdsgange for kvalitetsstyring, spor og registrer ændringer og analysér kvalitetsmål for at forebygge problemer.

  • Leverandørsamarbejde

    Hold kontakt med din globale forsyningskæde døgnet rundt med adgang til oplysninger til pristilbud, procurement og leverandørstyring når som helst og hvor som helst for din udvidede organisation.

En udfoldet visning af en motor, inklusive redigeringsmuligheder i Vault.

Webinarserie om administration af produkters projektforløb

Følg med, når vores tekniske specialister forklarer, hvordan PLM kan hjælpe dig med at få bedre produkter på markedet hurtigere.

Billedet er stillet til rådighed af Saito / Don Domzalsk

Virksomhedsintegration på den nemme måde

Skab forbindelse mellem PLM og andre virksomhedssystemer, så du kan videregive værdien af dine produktdata til andre afdelinger og personer. Opnå indsigt og effektivitet med tværfunktionel informationsdeling, uanset hvor dit team befinder sig.

Se, hvordan andre virksomheder bruger administration af produkters projektforløb

Få mere at vide om, hvordan Autodesk-kunder bruger PLM-software for at opnå større effektivitet.

Hosokawa Micron

Administration af produkters projektforløb hjælper Hosokawa med at undgå fejl i produktdesign og udvikling ved hjælp af effektiviseret versionskontrol og forbedrede arbejdsgange.

Aclara Technologies

Aclara bruger administration af produkters projektforløb for at effektivisere sine processer til lancering af nye produkter (NPI) for globale teams, herunder teknik, drift og kontraktproducenter.

Billedet er stillet til rådighed af Aclara Technologies

PLM-software fra Autodesk

Program til styring af produkters projektforløb, der hjælper dig med at forbinde din organisations mennesker, processer og data.

Få mere at vide om administration af produkters projektforløb

Vurdering af virksomhedens administration af produkters projektforløb

Svar på nogle få spørgsmål og få en gratis skræddersyet rapport.

Se et webinar

Udforsk webinar-serien om Vault PLM.

Kom godt i gang med administration af produkters projektforløb

Tak for din interesse. 

Udfyld formularen for at tale med en produktekspert om, hvordan du kommer i gang med administration af produkters projektforløb.