Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Du har et nyt produktkoncept. Hvor bør du starte? Udvikling af nye produkter beskriver den komplekse proces, der er forbundet med at få et nyt produkt på markedet. Det er afgørende at administrere de mange trin indeholdt i denne proces, så du får dit produkt ud af døren til tiden og inden for budgettet.
PLM hjælper dig med at fjerne flaskehalse og gøre dine arbejdsprocesser hurtigere.
Med PLM opnår du arbejdsgange, der holder alle, der er involveret i udviklingen af nye produkter, informerede og på rette kurs. Det er nemt at konfigurere arbejdsgangene, så de stemmer overens med præcis din organisations processer. Inkluder relaterede oplysninger som priser, styklister på øverste niveau, marketingaktiver og andre data, der afrunder produktdefinitionen.
Opnå den synlighed, du har brug for, så du kan identificere problemer, før de opstår. Hvis du administrerer alle dine arbejdsgange forbundet med udvikling/lancering af nye produkter i PLM, kan du visuelt spore din fremgang i centraliserede grafiske diagrammer. Dette giver dig mulighed for at overvåge statussen for introduktionen af dit nye produkt, hurtigt at identificere og afhjælpe potentielle flaskehalse, og undgå dyre forsinkelser i lanceringen.
Projektopgaveskabeloner i PLM standardiserer delmål, leverancer og opgaver i de forskellige faser efter produktserie, forretningsenhed, produktteam eller anden betegnelse. Du opnår brugervenlighed og effektivitet, da du kan definere dine opgavetyper ud fra hver arbejdsgangsstatus, som koncept, definition af krav, udvikling, afprøvning og fremstilling.
Opret skræddersyede, grafisk indholdsrige instrumentpaneler og rapporter, der overvåger status og tendenser i realtid. Med et enkelt klik kan du eksportere enhver datavisning, tabel eller rapport.
Styr leverandørers, kontraktproducenters og kunders adgang til specifikke arbejdsgange ved hjælp af intelligent adgangskontrol. Sørg for, at alles oplysninger stemmer overens ved hjælp af kontekstafhængige visninger af opdaterede produktoplysninger.
Hold brugerne opdaterede ved hjælp af advarsler i realtid i forbindelse med opgavetildelinger, næsten forfaldne, forsinkede eller eskalerede opgaver, og godkendelser. Konfigurer beskeder ud fra deres relevans for modtagere, der skal foretage en handling.
I dette webinar, der kan ses efter behov, dækker vi følgende:
Opdag de mange fordele ved administration af produkters projektforløb ved at få en vurdering af virksomhedens administration af produkters projektforløb.
Tak for din interesse.
Udfyld formularen for at tale med en produktekspert om, hvordan du kommer i gang med administration af produkters projektforløb.