Standard
Til enkeltpersoner og mindre teams
- Rapportering af brug af produktet
- Totrinsgodkendelse
- 8x5 livesupport
Fordele inkluderet i alle produktabonnementer
Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Bevar konkurrenceevnen ved at få bred adgang til vores seneste innovationer, så snart de er tilgængelige, sammen med de tidligere versioner, du har brug for.
Hent og arbejd med de nyeste og tidligere versioner af Autodesk-software, lige hvor du vil – derhjemme, på arbejdet eller på farten.
Enkeltpersoner og små teams kan arbejde problemfrit sammen med de muligheder for deling, som er bygget ind i produktarbejdsgangene.
Få support, når du har brug for det, og på den måde, der fungerer bedst for dig – via chat, telefon eller online.
Administrer brugere, omkostninger og produkter på en måde, der giver mening for din virksomhed.
Find og administrer nemt brugere, software, betalinger og opdateringer på ét sted – Autodesk Account. Hent det, du har brug for, via Autodesk Desktop-appen.
Du kan have tillid til, at Autodesks sikkerhedseksperter vil hjælpe med at holde dine aktiver sikre, mens de stiller de nyeste sikkerhedsopdateringer og patches til rådighed.
Prøv nye værktøjer uden store startinvesteringer. Betal for den kontraktperiode, du vælger, så du bedre kan håndtere software- og budgetbehov.
Optimer din investering, og øg fortjenesten ved at betale for det, du bruger.
Få information om din kontraktstatus i Autodesk Account, så du kan forny eller skifte produkter, før dit abonnement udløber, og undgå nedetid.
Spor og optimer, hvordan din organisation bruger cloud credits til tjenester med løbende betaling.
Abonnementsomkostningerne er transparente og forudsigelige, hvilket gør det nemmere at opkræve softwareomkostninger direkte for kundeprojekter og foretage prognoser for fremtiden.
Få adgang til et Autodesk-abonnement med en Standard-, Premium, Enterprise- eller Education-plan. Disse nye planer giver en række muligheder for organisationer i alle størrelser.
Ethvert produktabonnement, du køber, indeholder Standard-planen. Hvis du vil opgradere til Premium eller Enterprise, bedes du kontakte os.
|
|
|
Uddannelse
|
---|---|---|---|
StandardTil enkeltpersoner og mindre teams
Fordele inkluderet i alle produktabonnementer |
PremiumTil mellemstore til store teams på 50 eller flere
Fordele kan tilkøbes |
EnterpriseTil ekstra store teams
Fordele kan tilkøbes |
UddannelseTil berettigede studerende og undervisere
Fordele er gratis ved bekræftet berettigelse |
Nej. Efter den indledende aktivering fungerer din software offline i 30 dage. Derefter er du nødt til at have forbindelse til internettet. Vi skal nok sende dig en påmindelse syv dage forinden.
Ethvert abonnement, du køber online, gennem din forhandler eller gennem en Autodesk-repræsentant, indeholder en Standard-plan. For at opgradere til Premium skal du arbejde direkte med din Autodesk-forhandler eller -repræsentant. For at opgradere til Enterprise bedes du kontakte din repræsentant direkte.
Autodesk ophørte med at sælge nye permanente licenser pr. januar 2016. Vi ophørte med at sælge maintenance planer pr. may 2017. Al Autodesk-software kan købes som et abonnement via en plan. Få flere oplysninger om at ombytte din permanente licens til et Autodesk-abonnement.
Alle abonnementsfordele er muligvis ikke tilgængelige for alle produkter eller tjenester på alle sprog og/eller i alle områder. Abonnementsprogrammer er omfattet af gældende vilkår og betingelser for Autodesk Subscription (engelsk) og/eller Autodesk-servicevilkår (engelsk).