Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Fordele som abonnent

Fordele som abonnent

Et abonnement på Autodesk-produkter er den mest fleksible og omkostningseffektive måde at få adgang til og administrere dine design- og konstruktionsprogrammer.

Se alle produkter

Er du allerede abonnent?

Log på for at forny eller tilgå din konto.

Forny hos en forhandler

DU FÅR FØLGENDE, NÅR DU ABONNERER

Enkeltpersoner, teams og virksomheder har nu flere valg end tidligere

Uanset størrelsen på din virksomhed – lille, mellemstor eller en koncern - tilbyder Autodesk fleksibiliteten til at vælge de abonnementsmuligheder, der bedst passer til dine forretningsbehov.

Fleksible kontraktperioder

Med månedlige, kvartalsvise,* årlige og flerårige muligheder er Autodesk-programmer mere tilgængelige end nogensinde før.

  • Betal for software, baseret på hvor lang tid du har brug for det
  • Bedre styring af ændrede software- og budgetbehov
  • Afregn softwareomkostninger på projektbasis
  • Prøv nye værktøjer uden at foretage store startinvesteringer

Muligheder for enkelt- og flerbrugeradgang

  • Enkeltbrugeradgang – ideel, når softwaren skal bruges af en enkelt person
  • Flerbrugeradgang* – ideel til situationer, hvor mere end én person skal bruge softwarelicenserne
  • * Denne mulighed er ikke tilgængelig for online køb og er kun tilgængelig via en autoriseret forhandler.

Adgang til den nyeste software

Et abonnement giver dig omgående adgang til de nyeste produktversioner og -forbedringer.

  • Øg produktiviteten ved at bruge den nyeste teknologi i stedet for at vente på større produktudgivelser
  • Opdater softwaren med det samme, eller vælg det tidspunkt, der passer dit team bedst
  • Mange computerprodukter på abonnement (hvor softwaren ligger på din computer, ikke i skyen) giver også valgfri adgang til Autodesks cloud-baserede tjenester, som f.eks. computerkrævende rendering

Mere om opdateringer og versioner

Se alle cloud-tjenester

Mere om cloud-tjenester (engelsk)

Teknisk support

Lad os hjælpe dig med at løse problemer hurtigt. Alle abonnenter har adgang til:

  • Autodesks supporteksperter – Du kan planlægge et opkald, chatte med os online (begrænset tilgængelighed) eller sende en e-mail
  • Assistance via fjernskrivebord – Få sikker, praktisk fejlsøgning
  • Online ressourcer – Få adgang til vores vidensbase med dokumenter til hjælp, vejledninger, træningsvideoer og brugergruppefora

Brug din software overalt, tilgå tidligere versioner

  • Få adgang til tidligere versioner – Hent og brug tidligere versioner af de fleste Autodesk-programmer
    Mere om Previous Version Rights
  • Brug din software derhjemme – Få adgang til aktuelle og tidligere versioner af dine programmer på din hjemmecomputer
    Mere om Home Use Rights
  • Brug din software, når du er på farten – Brug din software og dine tjenester globalt, når du er på rejse uden for dit hjemland
    Mere om Global Travel Rights

Administrative værktøjer

Abonnement på Autodesk-produkter giver en enklere programopsætning og en bedre erfaring med brugeradministration, så du kan bevare fokus på design og kreativt arbejde uden at skulle bekymre dig om din software.

Med brugervenlige, administrative værktøjer kan du forenkle og effektivt administrere softwarelicenser og brugen af dem via din Autodesk Account.

Få mere at vide om administrative værktøjer

  • Ofte stillede spørgsmål

    Skal jeg være forbundet til internettet for at kunne bruge mit desktopsoftwareabonnement?

    For de fleste af vores desktopprodukter i abonnement gælder, at du ikke behøver at være online for at bruge programmerne. Softwaren kører på din computer, ikke på internettet. Du skal dog oprette forbindelse til internettet hver 30. dag, så vi kan holde din software opdateret og kontrollere, at dit abonnement stadig gælder. Du har i første omgang brug for en internetforbindelse til at installere og aktivere din software.

    Nogle af vores softwareprodukter giver dig også adgang til visse cloud-tjenester, som ikke er installeret på din computer. De kan omfatte ekstra tjenester som rendering i skyen, samarbejdsværktøjer og sikker lagring. Vi tilbyder også produkter, som kun er tilgængelige som cloud-tjeneste. Cloudbaserede produkter kræver en internetforbindelse.

    Sender I en påmindelse via e-mail, før mit abonnement automatisk fornyes?

    Ja, for 1 års og flerårige kontraktperioder sender vi en påmindelse via e-mail før den automatiske fornyelsesdato. Vi udsender ikke påmindelser via e-mail i forbindelse med månedsvise fornyelser.

    Kan jeg annullere mit abonnement, før det udløber?

    Du kan annullere dit abonnement når som helst – eller inden for 30 dage efter købsdatoen og få fuld refundering – for ethvert produkt eller enhver tjeneste, du har købt via vores onlinebutik. Du kan også redigere dine fornyelsesindstillinger via din Autodesk Account, så dit abonnement ikke fornyes automatisk. Du har fuld adgang til dine programmer og tjenester, indtil dit abonnement udløber.

Kunder, der tidligere har købt en permanent licens med 'Maintenance Subscription', nu kaldet en maintenance plan, vil fortsat modtage de samme fordele, som de hidtil har fået.

Alle abonnementsfordele er muligvis ikke tilgængelige for alle produkter eller tjenester på alle sprog og/eller i alle områder. Abonnementsprogrammer er omfattet af de gældende vilkår og betingelser for Autodesk-abonnementer og/eller Autodesk-servicevilkårene.