• Danmark

    Vi har omdirigeret dig til en tilsvarende side på dit lokale websted, hvor du kan se lokale priser og kampagner samt købe online.

    Stay on our U.S. site

 

Teknisk support

Specialiseret ekspertise lige ved hånden

Din virksomhed fungerer bare bedre, når den rigtige softwaresupport er klar. Det er derfor, at Autodesk Subscription lader dig vælge, hvilket niveau af teknisk support du har brug for - fra selvstudier over brugergrupper til dedikerede supportspecialister.

Subscription-kunder:

Log ind for at administrere din Vedligeholdelse Abonnement nu.

Log på nu

Vælg den støtte, som du har brug for

Autodesk Subscription omfatter alle funktionerne i Basic Support. Hvis du har brug for mere hjælp, skal du vælge Advanced Support-planen eller Enterprise Priority Support-planen.

NIVEAUER FOR TEKNISK SUPPORT

Basic Support (engelsk)

INKLUDERET MED ABONNEMENT

Advanced Support (engelsk)

ABONNEMENTSUDVIDELSE

INKLUDERET MED ABONNEMENT TIL SUITES ULTIMATE EDITIONS*

ABONNEMENTSUDVIDELSE

For online support

For telefonsupport

For virksomhedskunder

Hvad er inkluderet:

  • Fejlfinding af installation og konfiguration
  • Online vidensbase, herunder selvstudier, uddannelsesvideoer og Autodesks tekniske løsninger
  • Websupport.
  • Fremskyndet support fra brugergrupper

 

 

Hvad er inkluderet:

Grundlæggende støtte, plus:

  • Ubegrænset 24x5 prioriteret telefonsupport på engelsk
  • Telefonsupport på flere lokale sprog inden for almindelig arbejdstid
  • Assistance via fjernskrivebord
  • Adgang til support af application programming interface (API)
  • Mulighed for at eskalere spørgsmål til Autodesk fra brugergruppefora
  • Adgang til eksklusive uddannelseswebcasts

 

 

Hvad er inkluderet:

Advanced Support, plus:

  • 24x7 telefonisk support af risikoniveau 1-spørgmsål; 24x5 for alle andre spørgsmål
  • Tildelt Support Account Manager (SAM), der koordinerer, fremskynder og eskalerer behov for service og support
  • Tildelt udpegede supportspecialister (DSS), der hurtigt løser de tekniske problemer, hvilket minimerer nedetid
  • Proaktive supporttjenester
  • Årlig køreplanssession med produktteams
  • Mulighed for at interagere med den øverste ledelse
  • Muligheder for at deltage i beta-programmer
  • Fagligt medlemskab af Autodesk Developer Network (ADN)
  • Ubegrænset navngivne opkald
  • Løsning på risikoniveau 1-spørgsmål i tidligere versioner

 

 


Køb et Vedligeholdelse Abonnement

Køb abonnement sammen med en ny softwarelicens i vores onlinebutik eller fra en Autodesk-forhandler. Hvis du vil tilføje en Maintenance abonnement til en eksisterende licens, skal du kontakte en forhandler.

Køb abonnement online (engelsk)

Find en forhandler

*Der kan gælde nogle undtagelser. Kontrollér, om produktet er tilgængeligt.

Bemærk: De abonnementsfordele, der kan benyttes til et produkt, kan variere afhængigt af sprog og område. Subscriptionprogrammer er omfattet af gældende Autodesk Subscription vilkår og betingelser (engelsk) og/eller Autodesk Servicevilkår (engelsk).