KONTOADMINISTRATION FOR ADMINISTRATORER

Opdater forhandleroplysninger


Kun kontraktadministratorer kan opdatere forhandleroplysninger. Den nye forhandler skal være en aktiv Autodesk-partner.

 

Hvis du skifter forhandler, inden abonnementsperioden udløber, kan du anmode om en opdatering af din konto ved at angive den nye forhandlers kontonummer (CSN).

 

Hvis du har flere forhandlere, erstatter denne opdatering alle forhandleroplysninger. Hvis du har flere forhandlere og kun vil opdatere én, skal du kontakte support. 


Sådan skifter du forhandler

  1. Kontakt din nye forhandler for at få oplyst kontonummeret. 
    Bemærk: Du har muligvis allerede modtaget en e-mail fra Autodesk med dine nye forhandleroplysninger.

  2. Log på din Autodesk-konto på manage.autodesk.com, og klik på Fakturering og ordrer > Abonnementer og kontrakter.

  3. Vælg Opdater forhandleroplysninger i rullemenuen Handlinger.

  4. Angiv det nye forhandlerkontonummer, og klik på Find. 

  5. Kontroller, at den korrekte forhandler vises, og klik på Næste.

  6. Kontroller opdateringerne, og klik på Send.

  7. Klik på Udført for at lukke bekræftelsesvinduet. Det kan tage mindst en time, før der vises opdateringer i oplysningerne for din kontokontrakt.

Bemærk: Muligheden for at opdatere forhandleroplysninger er ikke tilgængelig, hvis:

  • Din kontrakt fornyes automatisk.

  • Du har en Enterprise Business Agreement med Token Flex.

  • Din kontrakt er udløbet eller er inden for 90 dage fra udløb. 


Har du brug for hjælp?

Fortæl os om dit problem, og find den bedste supportløsning.