KONTOADMINISTRATION FOR ADMINISTRATORER

Opgrader produkter og planer


Du kan opgradere et LT-produkt til et komplet produkt. Hvis dit produkt er en del af en branchespecifik kollektion, kan du opgradere til en kollektion. Se Skift til en kollektion (engelsk) for at få flere oplysninger. 

 

Hvis dit abonnement er på en Standard-plan, kan du opgradere til en Premium-plan.

Opgrader et produkt

Opgrader til en branchespecifik kollektion eller fra et LT-produkt til et komplet produkt. Hvordan du opgraderer, afhænger af, hvordan du har fået dit abonnement.

 

Konfigurer din branchespecifikke kollektion

 

Normalt behøver dine brugere ikke at geninstallere deres software. Og du behøver ikke at opdatere serienumre, medmindre du har opgraderet fra et enkeltstående produkt fra 2019 eller før. Opdatering af serienummeret kan resultere i en fejl med ugyldigt serienummer. I det sjældne tilfælde, hvor du har brug for at opdatere dit serienummer, kan du se Opdater et serienummer.

 

Bemærk: Hvis du abonnerer på et andet produkt via Autodesk-salg eller en forhandler, skifter fra en Design & Creation Suite, og dit nuværende abonnement er udløbet, er du nødt til at geninstallere softwaren.

Tildel opgraderede produkter

Dine brugere kan fortsætte med at bruge den gamle software i 30 dage fra ordredatoen, når du har afsluttet skiftet. I din konto kan du finde instruktioner, der kan guide dig gennem indbytningsprocessen.

  1. Tildel produktadgang til det nye abonnement. Du kan bruge filtre til at sortere brugere efter kontrakt.

  2. (valgfrit) Fjern tildeling af brugere fra det oprindelige abonnement.

For nye produkter modtager dine brugere en e-mail om, at de kan logge på deres konto for at downloade produkter.

Opgrader til en Premium-plan

Administratorer kan opgradere til en Premium-plan for at få flere administrative funktioner og supportmuligheder. Se Autodesk-planer for at sammenligne Standard og Premium og ofte stillede spørgsmål om planer for at få flere oplysninger om priser og kvalificerede produkter.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.