KONTOADMINISTRATION FOR ADMINISTRATORER

Brugsrapport


Rapportering af brug, der er tilgængelig fra februar 2023, samler både brugs- og Flex-brugsrapporter. Filtre giver dig mulighed for at vælge produkter og tidsrammer til rapporten.

 

Med disse oplysninger kan administratorer optimere licenstildelinger og købsbeslutninger for kollektioner, enkeltstående produkter og Flex til lejlighedsvis brug. Rapportering af brug er kun tilgængelig for produkter med enkeltbrugeradgang og kan kun måle aktiviteten hos brugere, der er tilsluttet internettet.

 

 

 

Bemærk: Data er beskyttet af Autodesks fortrolighedsprincipper og bruges kun til de formål, hvortil de blev indsamlet. Der findes yderligere oplysninger i Autodesks erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger (engelsk).


Sådan får du vist forbrugsrapporter

  1. Log på Autodesk Account på manage.autodesk.com.
  2. Vælg Rapportering > Brugsrapport.
  3. Hvis du vil have vist data for bestemte produkter, adgang, aktivitet eller tildelinger, skal du konfigurere et filter og klikke på Anvend.

Hvis dit teams personlige data (PII) er slået til i indstillinger, vises brugernavne. Hvis persondata er slået fra for et eller flere hold, vises hashede dataværdier for alle hold.


Sådan eksporteres forbrugsrapportdata

Du kan hente et regneark, der bruger dine aktuelle filtre og datointerval til dit teams brugsrapportdata.

  1. Log på Autodesk Account på manage.autodesk.com.  
  2. Vælg Rapportering > Brugsrapport.
  3. Klik på Eksporter for at oprette filen.
  4. Klik på Hent, når status er tilgængelig, under Eksporthistorik på siden Eksport.

 Du kan få flere oplysninger om eksporterede data i datafelterne for Rapportering af brug


Har du brug for hjælp? Spørg Autodesk Assistant!

Assistenten kan hjælpe dig med at finde svar eller kontakte en agent.


Hvilket supportniveau har du?

Forskellige abonnementsplaner indeholder forskellige supportkategorier. Find supportniveauet for din plan.

Vis supportniveauer