Administratorer tilføjer og fjerner brugere i Autodesk Account. Hvis du vil give brugerne adgang til Autodesk-produkter og -tjenester, skal du invitere dem enkeltvis eller importere dem samlet. Inviterede brugere modtager en bekræftelsesmail med et link til oprettelse af en konto via deres egen e-mail og adgangskode. Fra deres konto kan de downloade produkter og få adgang til support, selvom kunder med Premium- og Enterprise-planer kan begrænse adgangen til administratorer.
Bemærk: Hvis du har en netværkslicens (flerbrugerlicens), kan brugerne ikke se produktet i Autodesk Account.
Hvis du har en Premium- eller Enterprise-plan med enkeltlogon (SSO - Single Sign-On), kan brugerne tilføjes automatisk. Når enkeltlogon (SSO - Single Sign-On) er aktiveret for dit domæne, vil brugere, der kan godkendes på dit domæne uden en eksisterende Autodesk-konto, få en konto oprettet og blive føjet til virksomhedens Autodesk-lejer.
Log på Autodesk Account på manage.autodesk.com for hver af følgende procedurer.