GRUNDLÆGGENDE OM KONTOSTYRING

Annuller et abonnement


Hvis du vil annullere et abonnement, skal du slå automatisk fornyelse fra på din konto. Dit nuværende abonnement vil være aktivt indtil udløbsdatoen. Du kan aktivere automatisk fornyelse inden slutdatoen for at fortsætte dit abonnement.


Vigtigt: Oplysninger om adgang til dine data, når dit abonnement er udløbet:

  • Projektfiler: Du kan fortsætte med at få vist filer på din enhed ved hjælp af et gratis Autodesk-fremvisningsprogram.
  • Cloud-lager: Du kan få adgang til dokumenter, der er gemt i skyen, i 30 dage, efter at abonnementet er udløbet. Efter 30 dage kan du miste adgangen til al lagerplads, som abonnementet har tildelt.

Slå automatisk fornyelse fra

  1. Log på din konto.
  2. I fakturering og ordrer > Abonnementer og kontrakter skal du vælge et produkt for at åbne abonnementsoplysningerne. Hvis du ser knappen Administrer, skal du følge trinnene Ændring af fornyelse efter ordrenummer.
  3. Rul ned til afsnittet Fornyelsesdetaljer, og klik på Slå fra for at angive indstillingen Forny automatisk.
  4. Følg instruktionerne for at fuldføre ændringen.
    Bemærk: Hvis du har slået automatisk fornyelse fra midlertidigt, skal du slå den til igen før udløbsdatoen for at forny dit abonnement.

Genstart et abonnement

Du kan ikke genstarte udløbne abonnementer. For at forny adgangen til software og tjenester skal du købe et nyt abonnement online eller fra en autoriseret Autodesk-partner.

 

Hvis du har annulleret dit abonnement ved at slå automatisk fornyelse fra, men dit abonnement endnu ikke er udløbet, skal du følge instruktionerne for at Forny et abonnement.

Annuller en gratis prøveversion

Din prøveversion af programmet udløber automatisk efter 30 dage. Se Konverter en prøveversion til et abonnement for at opgradere fra en prøveversion til et abonnement.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.