GRUNDLÆGGENDE OM KONTOSTYRING

Skift abonnementsperiode


I nogle områder kan du ændre din abonnementsperiode (f.eks. fra et månedligt til et årligt eller 3-års abonnement) online eller ved at kontakte support.

 

Følg trinnene herunder, alt efter hvordan du har købt dit abonnement. Hvis der ikke findes en mulighed for dit område, skal du lade det oprindelige abonnement løbe ud og få et nyt med en anden periode.


Skift kontraktperiode for abonnementer, der er købt online

Din nye periode anvendes ikke, før den aktuelle periode er udløbet. Der opkræves ikke noget beløb, før din eksisterende periode udløber. Du debiteres hele beløbet på startdatoen for din nye periode.

  1. Log på Autodesk Account på manage.autodesk.com.
  2. I fakturering og ordrer > Abonnementer og kontrakter skal du klikke på et produkt for at åbne abonnementsoplysningerne.
  3. Rul ned til afsnittet Fornyelsesoplysninger. Under Periode skal du klikke på Skift.
  4. Vælg en ny periode under Skift abonnementsperiode. F.eks. 1 år betalt årligt.
  5. Klik på Bekræft. Din ændring af vilkår og betingelser bekræftes med en startdato, og du modtager en bekræftelses-e-mail. Du kan ændre din periode igen før denne dato.

Skift kontraktperioden for abonnementer, der er købt gennem en partner

Hvis du har fået dit abonnement fra en autoriseret Autodesk-partner, skal du kontakte din partner, så han/hun kan foretage ændringen for dig.

 

Sådan finder du din partners kontaktoplysninger:

  1. Log på Autodesk Account på manage.autodesk.com.
  2. Find din kontrakt i Fakturering og ordrer > Abonnementer og kontrakter, og klik på Forny for at få vist partnerens navn og e-mail.

Kontakt din partner for at ændre kontraktperioden for næste fornyelse af dette abonnement.

Bemærk: Knappen Forny vises kun, hvis kontrakten udløber inden for 90 dage.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.