GRUNDLÆGGENDE OM KONTOSTYRING

Skift betalingsmetode


Betalingsmulighederne for abonnementer med automatisk fornyelse omfatter kreditkort, PayPal eller bankoverførsel (ACH, BACS eller SEPA). Du kan ikke redigere eller slette en eksisterende betalingsmetode. Afhængigt af betalingsmetoden kan du i stedet tilføje en ny metode og vælge den som standardbetalingsmetode, eller du kan annullere abonnementet og købe igen på den nye måde.


Skift betalingsmetode

  1. Log på din konto.
  2. I fakturering og ordrer > Abonnementer og kontrakter skal du vælge et produkt for at åbne abonnementsoplysningerne.
  3. Klik på Rediger i afsnittet Betaling.
    Bemærk: Hvis du ser en Administrer-knap, skal du se den næste procedure: Skift betalingsmetode efter ordrenummer.
  4. Angiv de nye betalingsoplysninger, og klik på Gem.

Skift betalingsmetode efter ordrenummer

  1. Log på din konto.
  2. I fakturering og ordrer > Abonnementer og kontrakter skal du vælge et produkt for at åbne abonnementsoplysningerne.
  3. Klik på Administrer for at åbne skærmbilledet Slå din ordre op.
  4. Indtast ordrenummer og adgangskode. Der findes yderligere oplysninger om, hvordan du finder ordrenummeret, i Skift fornyelse efter ordrenummer.
  5. Klik på Administrer abonnement med automatisk fornyelse.
  6. Klik på Rediger under din faktureringsadresse i afsnittet Kontooplysninger.
  7. Klik på Tilføj ny betalingsmetode, og indtast dine kort- eller kontooplysninger.
  8. Klik på Send.
  9. Hvis du vil gøre det nye kort til standardbetalingsmetode, skal du klikke på Gem til abonnement.

Fejlfind betalingsfejl

Hvis du får en fejl, mens du behandler en betaling i Autodesk Account, skal du kontrollere følgende:

  • Kortnummer og udløbsdato - Af sikkerhedsmæssige årsager kan du ikke se eller redigere eksisterende kortoplysninger. Hvis du har angivet de forkerte kortoplysninger, eller kortet er udløbet, skal du vælge Tilføj kort for at angive kortoplysningerne igen som en ny betalingsmetode. Bekræft, at kortnummeret og udløbsdatoen er korrekt.
  • Navn og faktureringsadresse: Kontroller, om navn og faktureringsadresse stemmer overens med oplysningerne hos din betalingsudbyder.
  • Købsgrænser: Nogle banker har sat en grænse for, hvor meget du kan bruge på et enkelt køb eller på en enkelt dag. Selv hvis der er nok penge til rådighed, vil din bank muligvis ikke godkende opkrævningen. Hvis det er tilfældet, skal du ringe til din bank. Bed din bank om at godkende opkrævningen eller få oplysninger om deres politik for onlinekøb.

Har du brug for hjælp?

Fortæl os om dit problem, og find den bedste supportløsning.