Hvis du får en fejl, mens du behandler en betaling i Autodesk Account, skal du kontrollere følgende:
- Kortnummer og udløbsdato - Af sikkerhedsmæssige årsager kan du ikke se eller redigere eksisterende kortoplysninger. Hvis du har angivet de forkerte kortoplysninger, eller kortet er udløbet, skal du vælge Tilføj kort for at angive kortoplysningerne igen som en ny betalingsmetode. Bekræft, at kortnummeret og udløbsdatoen er korrekt.
- Navn og faktureringsadresse: Kontroller, om navn og faktureringsadresse stemmer overens med oplysningerne hos din betalingsudbyder.
- Købsgrænser: Nogle banker har sat en grænse for, hvor meget du kan bruge på et enkelt køb eller på en enkelt dag. Selv hvis der er nok penge til rådighed, vil din bank muligvis ikke godkende opkrævningen. Hvis det er tilfældet, skal du ringe til din bank. Bed din bank om at godkende opkrævningen eller få oplysninger om deres politik for onlinekøb.