GRUNDLÆGGENDE OM KONTOSTYRING

Nulstil din adgangskode


Hvis du har glemt din adgangskode, skal du anmode om en nulstilling. Du kan også ændre din adgangskode i indstillinger for profilsikkerhed. Administratorer kan ikke angive eller ændre en anden brugers adgangskode. Når en administrator tilføjer en bruger, modtager brugeren en e-mail med et link til oprettelse af en konto med brugerens egen e-mail og adgangskode.

Nulstil en adgangskode

  1. Gå til accounts.autodesk.com, angiv din e-mailadresse, og klik på Næste.
    Bemærk: Hvis du har en eksisterende konto, men ikke kan huske den anvendte e-mailadresse, skal du ikke oprette en ny konto. Kontakt os for at få hjælp til at finde dine logonoplysninger for kontoen. Angiv om muligt et serienummer til softwaren, et kontraktnummer til abonnementet eller din administrators e-mailadresse, som kan hjælpe os med at finde den korrekte konto.
  2. Klik på linket GLEMT? over feltet Adgangskode. Du modtager en e-mail med instruktioner i at nulstille din adgangskode. Hvis du ikke modtager e-mailen med nulstilling af adgangskode, skal du se i dine mapper med spam- eller uønsket mail efter en e-mail fra noreply@mail.accounts.autodesk.com og tilføje autodesk.com som et maildomæne, du har tillid til. Hvis du stadig ikke har modtaget e-mailen, skal du kontakte support.

Skift adgangskode

  1. Log på din konto på profile.autodesk.com/security.
  2. Klik på redigeringsikonet i feltet Adgangskode.
  3. Indtast den aktuelle og den nye adgangskode, og klik derefter på Gem.

Bemærk: Hvis du ikke kan se en indstilling til redigering af din adgangskode, administreres dine indstillinger af din organisation, og du har begrænset selvbetjening. Kontakt din virksomheds it- eller licensadministrator med alle anmodninger.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.