GRUNDLÆGGENDE OM KONTOSTYRING

E-mailbekræftelse


For at beskytte din konto og forhindre svindel skal du verificere og bekræfte din identitet via e-mail, når du logger på første gang. Hvis du ikke har adgang til den e-mailadresse, der er knyttet til kontoen, kan du kontakte kontoens ejer og bede vedkommende om at udføre bekræftelsen (ved at klikke på linket i e-mailen).

Hvis du ikke modtager bekræftelsen på e-mailen:

(Vent et par minutter på, at e-mailen kommer).

  • Kig i din mappe til uønsket post. Afsenders e-mail er noreply@mail.accounts.autodesk.com.
  • Hvis den ikke findes i din spammappe, skal du klikke på Send igen på bekræftelsesskærmen.
  • Hvis du stadig har problemer, kan du kontakte support.

Hvis du modtager e-mailen, men bekræftelseslinket ikke fungerer:

  • Kopier URL-adressen, der er placeret nederst i e-mailen, og indsæt den i webbrowseren.
  • Hvis du stadig har problemer, kan du kontakte support.

Har du brug for hjælp?

Fortæl os om dit problem, og find den bedste supportløsning.