Installation for enkeltpersoner

Vis produktlicensoplysninger


Du kan finde oplysninger om din licenstype og tilknyttede serienumre (hvis relevant) i Autodesk Account eller i produktet.

Find licensoplysninger i Autodesk Account

Du kan overvåge dine aktuelle licensoplysninger for hvert produkt i Autodesk Account.

  1. Log på din konto på manage.autodesk.com.
  2. Du finder dit produkt under Alle produkter og tjenester.
  3. Klik på Vis detaljer på produktflisen.
  4. Hvis du får vist licensdetaljer på siden med produktoplysninger, skal du vælge dem for at få vist dit serienummer og dine produktnøgler.

Hvis du ikke kan se licensdetaljer på siden med produktoplysninger, har du ikke et serienummer.

Find licensoplysninger i produktet

Find licensoplysninger for produkter, der er installeret på din enhed.

Produkter fra 2017 og nyere

  1. Start din software.
  2. Klik på din konto > Administrer licens på titellinjen.

  3. Menu til produktlogon

    Bemærk: Hvis din konto ikke vises på titellinjen, skal du klikke på Hjælp > Om > Administrer licens.
  4. Du kan få vist licensoplysninger ved at åbne detaljerne for en aktiv licens.
Dialogboksen Licensstyring

Bemærk: Ved enkeltbrugerabonnementer kan du normalt logge på, så et serienummer ikke er nødvendigt. Du vil måske se en enkeltstående licenstype for 2017-2019-produkter, men en brugerlicenstype for produktversioner fra 2020 og senere.

Produkter fra 2016 og tidligere

  1. Start din software.
  2. Klik på Hjælp > Om, eller Om [produktnavn].
  3. I vinduet Om skal du klikke på Produktoplysninger eller Produktlicensoplysninger.

 

Billede, der viser licensoplysninger for Autodesk Education Master Suite 2015

Hvis du ikke kan finde serienummeret ved at følge de ovenstående, skal du følge nedenstående trin for at anmode om en licensrapport.

  1. Gå til vores supportside.
  2. Klik på feltet Support efter køb.
  3. Vælg Bruger- og licensstyring.
  4. Vælg Administrer licenser.
  5. Vælg Licensrapporter, og udfyld de obligatoriske felter for at sende din anmodning.

*Bemærk: Primære og sekundære administratorer kan anmode om en licensrapport. Er det ikke tilfældet, skal anmoderens e-mailadressedomæne svare til virksomhedsnavnet.


Har du brug for hjælp? Spørg Autodesk Assistant!

Assistenten kan hjælpe dig med at finde svar eller kontakte en agent.


Hvilket supportniveau har du?

Forskellige abonnementsplaner indeholder forskellige supportkategorier. Find supportniveauet for din plan.

Vis supportniveauer